Profilul tău:
- Cel puțin 5 ani de experiență în achizițiile IT (RFP-uri complexe privind achizițiile de software/echipamente;
- Abilitatea de a vedea imaginea de ansamblu;
- Disponibilitatea și capacitatea de a înțelege tehnicile proceselor;
- Abilități de negociere și comunicare;
- Cunoștințe avansate MS Office (în special Excel și Ppt);
- Înțelegere foarte bună a termenilor contractuali și a cerințelor legale generale pentru contractele comerciale.
Ce vei face:
- Coordonează procesele de achiziții IT ale băncii într-un mod eficient cu scopul de a obține cel mai bun raport calitate - cost pentru bunurile sau serviciile solicitate, oferind în același timp servicii excelente pentru clienți;
- Recomandă și implementează îmbunătățiri de proces, ori de câte ori este cazul;
- Efectuează analize de tipul cost – beneficiu, Cost of Ownership (TCO) și interacționează cu alte departamente pentru a genera rezultate și valoare adăugată organizației;
- Creează și menține relațiile de colaborare cu furnizorii;
- Participă activ la elaborarea și interpretarea contractelor;
- Responsabil pentru actualizarea și menținerea politicilor de achiziții și a relațiilor cu furnizorii, proceselor și tehnologiilor.
Ce îți oferim:
Sănătate și well-being:
- Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
- Asigurare medicală de sănatate și asigurare de viață;
- Pauză de fructe la birou.
Servicii și shopping:
- Tichete de masă;
- Discount la serviciile și produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.
Timp liber și educatie:
- De ziua ta: o zi liberă cadou de la noi;
- Discount la serviciile oferite de Fundația Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
- Tot ce vrei să citești de la Bookster.
Dacă ești interesat de această poziție, aplică la staffing.hr@otpbank.ro.