O companie cu cât este mai mare, cu atât atrage mai multe responsabilități. Acum nu mai trebuie să vă faceți griji de gestionarea încasărilor întrucât vă punem la dispoziție un serviciu foarte avantajos. Beneficiați de un cont colector central dedicat încasărilor, din care se va face transferul la sfârșitul zilei în contul curent al companiei. De asemenea, puteți ține evidența mult mai ușor printr-un fișier electronic ce va conține toate detaliile necesare și va fi structurat încât să permită reconcilierea automată.
Concentrarea încasărilor într-un singur cont colector
Transferul automat al sumelor în contul curent la finalul zilei
Reconcilierea automată a încasărilor
Care sunt avantajele serviciului de administrare a încasărilor?
Concentrarea încasărilor într-un singur cont colector;
Transferul automat al sumelor în contul curent la finalul zilei;
Reconcilierea automată a încasărilor;
Reducerea semnificativă a costurilor de operare.
Cum se obține serviciul de administrare a încasărilor?
Vizitați-ne
Vă așteptăm în sucursala OTP Bank
și vom alege varianta potrivită.
Prin telefon
Solicitați informații apelând serviciul HelpDesk la numărul de telefon
(+4) 021 308 57 10.