Certificat digital semnătură electronică

Documentele și declarațiile ce trebuie transmise statului sunt mult mai ușor de semnat și de transmis datorită soluțiilor optime de la OTP Bank. Utilizați certificatul digital pentru semnătură electronică de la certSIGN, și economisiți timp pentru a vă ocupa de lucrurile care contează pentru companie.

Declarațiile fiscale la ANAF, inclusiv Declarația 112 se depun mult mai ușor 

Transmiterea rapidă a informațiilor electronice către instituții

Semnătura electronică are aceeași valoare ca cea de pe hârtie

Alte instrumente oferite de certificatul digital pentru semnătură electronică

  • Certificatul digital calificat;

  • Dispozitivul criptografic pentru stocarea certificatului;

  • ClickSIGN, aplicația pentru semnare electronică și criptare;

  • 60 de mărci temporale gratuite, pe lună, timp de un an.

  • Cât costă pachetul:

  • Standard - 47 Euro fără TVA;

  • Membrii activi CECCAR – 42* Euro fără TVA;

  • Membrii activi APEC – 43** Euro fără TVA.

  • Prețul pentru reînnoirea pachetului de semnătură electronică, după 12 luni:

  • Standard – 30 Euro fără TVA;

  • Membrii activi CECCAR – 27 Euro fără TVA;

  • Membrii activi APEC – 28 Euro fără TVA.

Certificatul digital poate fi reînnoit la OTP Bank, indiferent de compania / banca de la care a fost achiziționat inițial.

* pe baza parteneriatului certSIGN-CECCAR
** pa baza parteneriatului certSIGN-APEC

Cum se obține certificatul digital pentru semnătură electronică?

Vizitează-ne

Vă așteptăm în sucursala OTP Bank
și vom alege varianta potrivită.

Sucursale și ATM-uri

Prin telefon

Solicitați informații apelând serviciul HelpDesk la numărul de telefon
(+4) 021 308 57 10.

Apelare HelpDesk

Produse similare recomandate

SmartBank

O aplicație simplă, dar cu beneficii multiple.

Vreau detalii

OTP Trezor

Transferați eficient și economisiți timp și personal.

Vreau detalii