Internet Banking pentru Corporații

O companie are nevoie de tot sprijinul pentru a crește și a se dezvolta. E mai simplu când există un instrument care să ofere multiple destinații de utilizare fără a fi necesară deplasarea într-o sucursală. Totul este rapid, ușor și în deplină siguranță.

Efectuare plăți în lei sau în valută și schimburi / transferuri de sume între conturile tale

Disponibilitate non-stop, rapiditate și accesibilitate

Alimentarea cardului oricând, chiar și noaptea sau în weekend

Care sunt avantajele Internet Banking?

Ce puteți face prin Internet Banking?

  • Vizualizare informații despre conturi;

  • Efectuare tranzacții;

  • Depozite;

  • Creare modele de plăți și plăți programate;

  • Limite de competență;

  • Nivele de aprobare;

  • Drepturi individuale de acces;

  • Alerte SMS.

Ce alte funcționalități are interfața Internet Banking?

Aveți acces la informații referitoare la:

  • Tipul creditului;
  • Valuta creditului;
  • Suma acordată și soldul curent;
  • Maturitatea creditului;
  • Dobânda creditului și cea acumulată;
  • Data următoare de scadență și suma de plată;
  • În cazul unui plafon multi-valută, primești informații cu privire la toate facilitățile de credit utilizate.
  • Valabil pentru fondurile administrate de OTP Asset Managemnt România;
  • Este suficientă o singură vizită în sucursală pentru a subscrie acelui fond. Totodată sunteți de acord să subscrieți ulterior fără completarea formularelor la ghișeu;  
  • Puteți subscrie oricând și de oriunde prin OTPdirekt.

Pentru detalii, consultați: Taxe și comisioane OTPdirekt, Termeni și condiții OTPdirekt Tip A, Termeni și condiții OTPdirekt Tip B.

Datorită serviciului OTPdirekt – Internet Banking, puteți efectua trageri din liniile de credit sau creditele cu dobândă fixă doar prin simpla semnare a unui act adițional.

Ce condiții trebuie îndeplinite?

  • Serviciul de tip revolving ales a fost utilizat în totalitate;
  • Nu sunt înregistrate taxe/ comisioane/ dobânzi, restanțe/ popriri;
  • Au fost plătite toate comisioanele datorate băncii;
  • Nu a intervenit și nu continuă niciun Caz de Exigibilitate Anticipată;
  • În baza cererii de tragere efectuată electronic, trebuie specificată destinația tragerii din credit;
  • Linia de credit nu face parte din programul Mihail Kogălniceanu;
  • Linia de credit să nu aibă condiția următoare: contractul de credit să nu fie cu „grad de acoperire 100% cu instrumente de debit” și linia de credit să nu fie acordată în cadrul unui plafon. 

Vizualizare informații despre instrumentele de debit pentru plată sau încasări:

  • Tipul documentului;
  • Seria și numărul documentului;
  • Banca și numele beneficiarului (pentru instrumentele de plată) / plătitorului (pentru încasări); 
  • Data emiterii și scadența (plată);
  • Data posibilă a încasării;
  • Suma ce trebuie plătită, respectiv suma cu care instrumentul de debit a fost emis (câmpul Suma); 
  • Suma plătită (câmpul Suma plătită), respectiv Suma încasată (câmpul Suma încasată) aferentă instrumentului de debit.

Cum beneficiați de Internet Banking?

Vizitează-ne

Vă așteptăm în sucursala OTP Bank
și vom alege varianta potrivită.

Sucursale și ATM-uri

Prin telefon

Solicitați informații apelând serviciul HelpDesk la numărul de telefon
(+4) 021 308 57 10.

Apelare HelpDesk

Produse similare recomandate

Cont curent

Deschideți un cont curent și bucurați-vă de avantajele OTP Bank.

Vreau detalii

SmartBank

O aplicație simplă, dar cu beneficii multiple.

Vreau detalii