Echipa OTP Bank România susține compania dumneavoastră

Stimate Client,


Dorim să vă informăm că, în contextul epidemiei COVID–19 (Coronavirus), OTP Bank România a luat măsuri de prevenție și implementează un plan bine structurat în cazul tututor scenariilor formulate și avansate din partea colegilor din cadrul departamentelor responsabile. 

Situația actuală este monitorizată permanent, iar acțiunile de prevenție și măsurile luate au ca obiectiv principal siguranța angajaților și a clienților. Totodată, vrem să vă asigurăm de continuitatea activității bancare, chiar și în cazul unor decizii impuse la nivel național, atât prin intermediul serviciilor telefonice, care le vor permite clienților legătura directă cu angajații băncii, cât și prin intermediul serviciilor online.

Recomandăm ca în această perioadă, pentru realizarea operațiunilor financiar – bancare (accesare extrase de cont, consultări sold, tranzacții, transferuri, plata ratelor sau a facturilor), să utilizați cu încredere mijloacele digitale oferite de către OTP Bank România, partenerul companiei dumneavoastră:
•    OTPdirekt – Internet Banking, aplicația OTP Bank care permite realizarea tranzacțiilor rapid, comod și în siguranță;
•    OTPDirekt – SmartBank, aplicația mobilă disponibilă pentru sistemele Android și iOS.

De asemenea, pentru plăți și retrageri de numerar, puteți utiliza cardurile bancare emise pe conturile companiei dumneavoastră. Vă reamintim că plățile cu cardul sunt acceptate la marea majoritate a comercianților din România și din străinătate, precum și faptul că puteți utiliza cardul pentru retrageri de numerar de la orice ATM de pe teritoriul țării sau din afara țării. Retragerile cu comisioane reduse sunt disponibile la cele 147 de ATMuri OTP Bank, precum și în rețeaua de ATM-uri Euronet.

Dacă nu puteți utiliza serviciile online, pentru asistență directă din partea OTP Bank România:
•    Luați legătura direct cu consilierul dumneavoastră din cadrul OTP Bank; 
•    Apelați Centrul de Contact OTP Bank la TELVERDE 0800 88 22 88, gratuit din orice rețea fixă sau mobilă din România, sau numărul +4021 308 57 10, dacă vă aflați în altă țară; de luni până vineri, între orele 8:30 - 21:00;
•    Card Helpdesk, la +4021 308 57 11, în cazul în care doriți să blocați un card bancar;
•    Ne puteți scrie la office@otpbank.ro.

Pentru eventualitatea în care aveți neapărat nevoie să vizitați o sucursală OTP Bank în perioada urmatoare, vă asigurăm că unitățile din țară sunt pregătite și dezinfectate conform unui grafic prestabilit, colegii noștri sunt informați și respectă normele de igienă corespunzătoare, iar clienții pot folosi dispozitive cu dezinfectant puse la dispoziție în locațiile OTP.

OTP Bank România pune în practică măsuri în conformitate cu reglementările emise de autoritățile române, cele mai bune practici în domeniul specific, beneficiind inclusiv de asistență din partea Grupului OTP. Vom păstra un contact permanent cu dumneavoastra în vederea soluționării oricăror situații care pot aparea în contextul actual.

Cu deosebită considerație,

OTP BANK Romania S.A

Echipa OTP Bank România susține compania dumneavoastră.pdf