Cont curent și operațiuni prin Internet Banking

Cont curent și operațiuni prin Internet Banking

Afacerea ta are nevoie de tot sprijinul tău pentru a crește și a se dezvolta. E mai simplu să te ocupi de toate activitățile când ai la îndemână un instrument de încredere precum Internet Banking – OTPdirekt. Ai toate avantajele unei sucursale, la un click distanță – rapid, comod și în deplină siguranță.

Efectuezi plăți în lei sau în valută și schimburi / transferuri de sume între conturile tale

Schimburi valutare / transferuri de sume între conturi

Administrezi rapid și ușor finanțele tale prin MyMentor

Care sunt avantajele OTPdirekt – Internet Banking?

  • Efectuezi plăți în lei sau în valută și schimburi / transferuri de sume între conturile tale;

  • Schimburi valutare / transferuri de sume între conturi;

  • Îți poți alimenta cardul oricând ai nevoie, chiar și noaptea sau în weekend;

  • Administrezi rapid și ușor finanțele tale prin MyMentor.

Ce alte funcționalități are interfața Internet Banking?

  • Programezi cu ușurință plățile, periodicitatea lor și economisești timp;
  • Poți încărca plățile dintr-un fișier pentru procesare;
  • Plățile se pot efectua către conturi deschise la OTP Bank sau la alte bănci.

Consultă ghidul: Ghid pentru încărcarea plăților din fișier.

Dacă ai contractat un serviciu OTP de tipul Linie de credit sau Credit cu dobândă fixă, poți efectua trageri din cadrul facilităților doar prin simpla semnare a unui act adițional.

Ce condiții trebuie să îndeplinești?

  • Serviciul de tip revolving ales a fost utilizat în totalitate;
  • Nu sunt înregistrate taxe/ comisioane/ dobânzi, restanțe/ popriri;
  • Au fost plătite toate comisioanele datorate băncii;
  • Nu a intervenit și nu continuă niciun Caz de Exigibilitate Anticipată;
  • În baza cererii de tragere efectuată electronic, trebuie specificată destinația tragerii din credit;
  • Linia de credit nu face parte din programul Mihail Kogălniceanu;
  • Linia de credit să nu aibă condiția următoare: contractul de credit să nu fie cu „grad de acoperire 100% cu instrumente de debit” și linia de credit să nu fie acordată în cadrul unui plafon.

Vizualizezi informații despre instrumentele de debit pentru plată sau încasări:

  • Tipul documentului;
  • Seria și numărul documentului;
  • Banca și numele beneficiarului (pentru instrumentele de plată) / plătitorului (pentru încasări);
  • Data emiterii și scadența (plată);
  • Data posibilă a încasării;
  • Suma ce trebuie plătită, respectiv suma cu care instrumentul de debit a fost emis (câmpul Suma);
  • Suma plătită (câmpul Suma plătită), respectiv Suma încasată (câmpul Suma încasată) aferentă instrumentului de debit.

Ai acces la informații referitoare la:

  • Tipul creditului;
  • Valuta creditului;
  • Suma acordată și soldul curent;
  • Maturitatea creditului;
  • Dobânda creditului și cea acumulată;
  • Data următoare de scadență și suma de plată;
  • În cazul unui plafon multi-valută, primești informații cu privire la toate facilitățile de credit utilizate.

Cum funcționează?

Urmărește tutorialele pentru a te convinge cât de ușor este să folosești OTPdirekt – Internet Banking.

Cum poți solicita?

Cere detalii

Solicită Call Back, și te sunăm noi în cel mai scurt timp.

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în scop de marketing și profilare în acest scop de către Bancă
Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în scop de marketing și profilare în acest scop de către terți parteneri ai Băncii

Vino la noi

Vino în sucursala OTP Bank
și hai să discutăm cea mai potrivită variantă.

Sucursale și ATM-uri

Produse similare recomandate

Notificări Push sau Alerte SMS OTPdirekt

Toate informațiile de care ai nevoie, simplu și rapid.

Vreau detalii

Certificat digital pentru semnătura electronică

Transmiți și semnezi declarații electronic, rapid și ușor.

Vreau detalii

Întrebări frecvente

  • Ești informat la începutul zilei cu privire la soldul contului curent și vei ști cum să-ți planifici disponibilitățile. Optează pentru o informare periodică: zilnic, săptămânal sau lunar.
  • Primești o alertă atunci când cardul sau subcardul tău este folosit pentru: plăți la comercianți, retrageri de numerar, dar și atunci când ai introdus PIN-ul incorect sau sunt fonduri insuficiente.
  • Primești o alertă cu 3 zile lucrătoare înainte ca depozitul tău să ajungă la scadență, indiferent de tipul depozitului sau de opțiunea la scadență a acestuia.
  • Primești o alertă începând cu ora 19:00 în cazul în care se instituie poprire pe cont.
  • Îți plătești facturile de telefonie (Orange, Telekom Romania Communications S.A.) și utilități (Harviz Harghita);
  • Poți alimenta cardul oricând ai nevoie de bani, chiar și noaptea sau în weekend;
  • Poți investi în fonduri deschise de investiții fără a depinde de orarul de funcționare a utilităților teritoriale;
  • Poți constitui / vizualiza / lichida depozite în lei sau EUR. Pentru depozitele in lei beneficiezi de un bonus de dobândă de 0.20%;
  • Poți genera extrase de cont pe o perioadă de până la 12 luni;
  • Găsești informații detaliate despre tranzacțiile efectuate, despre conturile și cardurile deținute la bancă;
  • Găsești informații detaliate legate de creditele și asigurările deținute, dar și de restanțe, indiferent de proveniența lor;
  • Poți efectua tranzacții beneficiind de un program de funcționare prelungit față de ghișeele băncii (chiar și noaptea sau în weekend);
  • Beneficiezi de siguranța serviciului și a banilor din cont prin identificarea dinamică utilizând tokenul, precum și criptare SSL;
  • Plățile pe care le faci prin intermediul OTPdirekt – Internet Banking au comisioane cu 50% mai mici decât cele din sucursalele OTP Bank;
  • Consultarea soldului și obținerea extrasului de cont sunt gratuite;
  • Instrumentul de administrare a finanțelor personale MyMentor, disponibil în platforma OTPdirekt – Internet Banking.

Primești informații despre credite și conturi

Ai acces la informații despre facilitățile de credit contractate la OTP Bank:

  • Tipul;
  • Valuta creditului;
  • Suma acordată și soldul curent al creditului;
  • Maturitatea creditului;
  • Dobânda creditului și dobânda acumulată la zi;
  • Data următoare de scadență și suma de plată;

În cazul unui plafon multi-valută, multi-option beneficiezi de informații cu privire la toate facilitățile de credit utilizate în cadrul plafonului.

Îți poți administra mai simplu instrumentele de debit

Vizualizezi informații despre instrumentele de debit pentru plată sau încasări (ex: cecuri, bilete la ordin, cambii).

Informații disponibile pentru intrumentele de debit la plată:

  • tipul documentului (BO, CEC sau Cambie);
  • seria și numărul documentului;
  • banca și numele beneficiarului;
  • data emiterii și data scadentă a instrumentului de debit sosit la plată;
  • suma de plată (câmpul “Suma”);
  • suma plătită (câmpul “Suma plătită”) pentru acel instrument de debit;
  • data și ora la care trebuie plătit instrumentul de debit.

Informații disponibile pentru intrumentele de debit la încasare:

  • tipul documentului (BO, CEC sau Cambie);
  • seria și numărul documentului;
  • banca și numele plătitorului;
  • data posibilă a încasării instrumentului de debit;
  • data emiterii și data scadenței instrumentului de debit;
  • suma cu care instrumentul de debit a fost emis (câmpul “Suma”); suma încasată, aferentă acelui instrument de debit (câmpul “Suma încasată”).

Poți efectua plăți programate sau din fișier

  • Poți programa plăți din contul curent, indiferent că este vorba de disponibilul integral sau de excedentul de cont. Astfel, se elimină vizitele repetate la ghișeele băncii;
  • Stabilești periodicitatea plăților;
  • Poți încărca plăți din fișier pentru procesare (ex: plata salariilor);
  • Plățile se pot efectua către conturi deschise la OTP Bank România S.A. sau la alte bănci (nu se pot importa fișiere de plăți care au ca destinație conturile proprii).
  • Pentru mai multe detalii privind modul de funcţionare al acestei opţiuni accesează Ghidul pentru încărcare plăţi din fişier.

Utilizări online din facilități revolving

Dacă ai contractat unul dintre produsele Linie de credit sau Credit cu dobândă fixă, poți efectua retrageri din cadrul facilităților doar prin simpla semnare a unui act adițional. Banca permite procesarea acestora după îndeplinirea în totalitate a următoarelor condiții:

  • Linia de credit sau creditul cu dobândă fixă tip revolving a fost utilizat/ă în totalitate;
  • Nu sunt înregistrate taxe/comisioane/dobânzi restanțe/popriri;
  • Au fost plătite toate comisioanele datorate băncii, devenite exigibile potrivit prevederilor Condițiilor Speciale;
  • Nu a intervenit și nu continuă niciun Caz de Exigibilitate Anticipată;
  • În baza cererii de tragere efectuată electronic, trebuie specificată destinația tragerii din credit, aceasta fiind în conformitate cu prevederile Art. I-1 Obiectul Contractului aferent contractului de credit;
  • Linia de credit nu face parte din programul Mihail Kogălniceanu;
  • Linia de credit să nu aibă drept condiție, în contractul de credit, “grad de acoperire 100% cu instrumente de debit”;
  • Linia de credit să nu fie acordată în cadrul unui plafon.

Acum ai posibilitatea de a te relaxa și a te bucura de o administrare mult mai rapidă și comodă a tranzacțiilor, veniturilor și cheltuielilor cu ajutorul unui instrument accesibil disponibil pe platforma OTPdirekt – Internet Banking. Utilizând MyMentor, ai acces la următoarele opțiuni:

  • Clasificarea veniturilor și cheltuielilor;
  • Managementul și divizarea tranzacțiilor în mai multe categorii;
  • Clasificarea automată a cheltuielilor efectuate prin intermediul cardurilor;
  • Vizualizarea graficelor aferente veniturilor și cheltuielilor.

Se apropie data scadentă de plată a facturii la telefon și timpul e prea scurt pentru a merge să o achiți? Accesează în aplicația OTPdirekt – Internet Banking meniul Operațiuni, alege Plăți domestice / Transferuri și din lista derulantă de la Alege beneficiar selectează Plată Telekom Romania Communications S.A.

Completează câmpurile astfel:

Suma: suma de plată înscrisă pe factură;

Număr ordin de plată: numărul alocat de tine ordinului de plată în vederea efectuării plății facturii;

Nume și prenume titular factură: numele și prenumele abonatului Telekom Romania Communications S.A. pentru care s-a emis factura;

Număr telefon factură: numărul de telefon al titularului de factură (va fi precedat de prefix);

Cod facturare (cod abonat): codul de facturare înscris pe factură.

Obiectul plății:

  • Dacă plata este aferentă facturii curente, atunci selectează opțiunea Factură;
  • Dacă plata reprezintă taxa de instalare a serviciului, atunci selectează opțiunea Taxă instalare;
  • Dacă plata este aferentă rezilierii contractului încheiat cu Telekom Romania Communications S.A., atunci selectează opțiunea Cont final;
  • Dacă dorești să efectuezi o plată către contul Telekom Romania Communications S.A. anterior emiterii facturii curente, atunci selectează opțiunea Plată anticipată;

Data scadentă: data scadentă înscrisă pe factură.

Este momentul să te gândești mai mult la tine și la viitorul afacerii tale. Alege să te înscrii într-unul dintre fondurile de investiții administrate de OTP Asset Management România prin OTPdirekt – Internet Banking. Pentru a face acest lucru, trebuie să semnezi prima dată în fondul respectiv în sucursală. Cu această ocazie, ești de acord să contribui ulterior fără completarea formularelor la ghișeul băncii. Asta e tot! Începând din acest moment poți contribui oricând, de oriunde, prin intermediul OTPdirekt în oricare dintre fondurile deschise de investiții administrate de OTP Asset Management România.