Cardul Junior Plus

Ai între 14 și 18 ani și ai deja un cont de economii la OTP Bank? Noi îți oferim și cardul pentru adolescenți, ca să te ajute să îți gestionezi mai ușor banii. Tot ce trebuie să faci este să le spui părinților tăi și să vii cu ei la una dintre sucursalele noastre pentru a beneficia de pachetul complet Junior Plus.

Nu ai un cont de economii Junior Plus?

OTP Bank te așteaptă cu dobânzi avantajoase și comisioane zero pentru deschiderea și administrarea contului Junior Plus. Așadar, convinge-ți părinții de utilitatea contului pentru juniori și profită de toate avantajele pe care ți le oferim.

Află mai multe detalii despre contul Junior Plus aici.

Cum poți beneficia de acest program?

În sucursală

Te așteptăm în cea mai apropiată sucursală OTP Bank din orașul tău pentru a-ți deschide un cont. 

Sucursale și ATM-uri

Prin telefon

Solicită Call back,
iar noi te vom suna în cel mai scurt timp

Solicită Call back

Întrebări frecvente

Cardul este înrolat automat în sistemul 3D Secure, pentru ca tu să te poți bucura de tranzacții în siguranță.

Pentru mai multe detalii click aici.

Da, poți solicita maximum 2 carduri de credit suplimentare atașate aceleiaşi limite de credit.

Da, poţi solicita emiterea a maximum 3 carduri de debit suplimentare ce accesează acelaşi cont.

Cardul de cumpărături este un instrument de plată ce are ataşată o limită de credit în LEI oferită de către bancă în funcţie de venitul lunar net. Un avantaj al cardului de cumpărături este reprezentat de posibilitatea de a face cumpărături cu 0% dobândă fie prin programul de rate, fie prin perioada de graţie.

Descoperitul de cont (numit şi overdraft) este o facilitate pe cont, oferită de către bancă în funcţie de salariul încasat în contul respectiv, şi poate fi de maximum 6 salarii nete. Overdraft-ul poate fi acordat în LEI. În cazul overdraft-ului, poţi ataşa contului respectiv un card de debit cu care poţi efectua plăţi şi retrageri de numerar cu comisioanele şi taxele aferente cardului. Pentru aceste tranzacţii, pentru descoperitul de cont este necesar să achiţi lunar doar dobânda aferentă.

În cazul în care utilizezi cardul în altă monedă, în funcţie de valuta în care acesta este emis, se realizează conversie valutară astfel:

  1. Pentru tranzacțiile efectuate în moneda contului, Banca va debita din cont valoarea tranzacțiilor efectuate în moneda contului;
  2. Pentru tranzacțiile efectuate pe teritoriul României în altă valută decât valuta de cont, Banca va debita contul cu echivalentul operațiunii și a comisioanelor aferente. Conversia se efectuează, după caz, la cursul aplicabil intern de vânzare-cumpărare EURO/LEI la tranzacțiile cu cardul din ziua decontării, curs afișat pe siteul Băncii și în unitățile teritoriale;
  3. Pentru tranzacțiile efectuate în străinătate cu Cardul, Banca va debita contul utilizând ca monedă de referinţă EUR, după cum urmează:
    1. Schimbul valutar între moneda în care se efectuează tranzacţia şi moneda de referinţă EUR se efectuează de către organizaţia internaţională de Carduri Mastercard/ Visa la cursul său de la Data Decontării;
    2. Pentru debitarea contului în LEI, Banca utilizează Cursul de Schimb de Referință al Băncii din ziua decontării tranzacției, publicat pe pagina de internet a Băncii.

Da. Dacă doriţi să utilizaţi cardul emis de OTP Bank România la bancomatele din străinătate aparţinând OTP Group, se va percepe un comision de retragere numerar de numai 3.5 LEI / 1 EUR pe tranzacție.

Băncile membre OTP Group în Europa pot fi localizate în ţări precum: Ungaria, Slovacia, Croaţia, Bulgaria, România, Ucraina, Serbia şi Rusia.

Da, poţi efectua plăţi cu cardul tău dacă ai selectat în momentul solicitării cardului, sau ulterior prin OTPdirekt sau în sucursală, opţiunea “plăți pe internet”.

Lista tranzacţiilor şi soldul contului aferente cardului tău de cumpărături sunt disponibile în extrasul de card pe care îl primești lunar prin OTPdirekt sau prin e-mail. Totodată, poţi afla soldul contului de card la bancomatele OTP Bank, unde poți obţine şi o listă a ultimelor 5 tranzacţii efectuate.

Da, acest card poate fi utilizat în România. În momentul utilizării acestuia la bancomat, vei putea retrage numerar în LEI.

Da, poți utiliza cardul respectiv în străinătate pentru retragerea de numerar. În acest caz, vei primi valuta aferentă ţării unde te afli.

Limitele de tranzacţionare sunt limite zilnice sau lunare setate pentru cardul tău sau pentru subcardul emis pe contul tău. Acestea au valori implicite la emitere, însă pot fi modificate la cerere, fie prin OTPdirekt, fie în sucursală.

Persoanele autorizate să semneze adeverinţa de venit sunt: Directorul general, Directorul financiar, Director de resurse umane, Responsabil salarizare, Director contabilitate. Este necesar ca pe adeverinţă să se completeze şi funcţia exactă a persoanei cu drept de semnătură.

Cardul co-brand OTP-MOL este un card de cumpărături ce poate fi utilizat la orice comerciant din ţară sau străinătate. Avantajul acestui card este de a obţine puncte duble în momentul utilizării lui la benzinăriile MOL din ţară.

Pentru cardurile Multibonus, asistenţa este asigurată exclusiv de MOL România prin Serviciul Relaţii Clienţi (021) 204.85.26 sau 0800 800665 (non-stop).

Pentru cardurile de credit OTP-MOL te rugăm să contactezi OTP Bank “Call Center”: 0800 88 22 88 (08:30 - 21:00, apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) – gratuit sau OTPBank “ Serviciul Carduri” (021) 308.57.11 (non-stop)

Da. Toate cardurile emise de OTP Bank România pot fi utilizate în străinătate, indiferent dacă sunt emise în LEI sau EUR.

Persoanele ce nu au îndeplinit 18 ani pot obţine un card de debit Junior Plus, ataşat unui cont Junior plus. Pentru a solicita acest card, este necesar ca solicitantul să ajungă împreună cu părinţii într-o sucursală OTP Bank cu actul de identitate.

Perioada de graţie aplicabilă cardurilor de cumpărături este reprezentată prin numărul maxim de zile în care nu se percepe dobândă pentru tranzacţiile la comercianţi. De exemplu, perioada de graţie de 55 de zile se aplică pentru cumparăturile efectuate în ziua de 1 a lunii şi până pe data de 25 a lunii viitoare, ceea ce înseamnă ca până pe 25 (luna viitoare) poţi rambursa întreaga sumă utilizată la cumpărături fără a plăti dobândă.

În cazul în care nu mai ești în posesia cardului tău este necesară blocarea accesului la sumele din cont. Poți face acest lucru direct din aplicația SmartBank sau sunând la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +40 21 308 57 11 (apelabil şi din străinătate).