VISA Clasic Transparent și Mastercard Standard

Meriți să fii în centrul atenției și să te bucuri din plin de micile momente. Starea de bine vine din interior și se vede în toate acțiunile tale. Investește în tine, surprinde-te și acordă-ți mai mult timp pentru lucrurile care contează cu adevărat.

Alege un card potrivit dorințelor și planurilor tale. Alege un card de credit VISA Clasic Transparent sau Mastercard Standard și profită de beneficiile oferite de OTP Bank.

Poți obține o limită de credit de până la 18.000 lei

Ai acces la bani instant, oricând și oriunde

Ai 0% dobândă pentru o perioadă de până la 55 de zile pentru plățile efectuate la comercianți

Ce avantaje îți aduc cardurile OTP Visa Clasic Transparent și OTP Mastercard Standard?

  • Poți obține o limită de credit de până la 18.000 lei;

  • Ai acces la bani instant, oricând și oriunde;

  • Ai 0% dobândă pentru o perioadă de până la 55 de zile pentru plățile efectuate la comercianți;

  • Fără taxă de administrare în primul an;

  • Comision zero de utilizare a cardului la comercianții din România și din străinătate;

  • Suma minimă lunară de rambursat este de numai 2% din creditul utilizat*;

  • Poți utiliza cardul oriunde în România sau în străinătate, la milioane de locații care acceptă carduri VISA sau Mastercard;

  • Le poți obține pe amândouă, la același preț, pe același cont.
  • * la aceasta se vor adăuga eventualele dobânzi și comisioane datorate băncii.

Pași pentru obținerea unui card de credit de la OTP Bank

Tot ce ai nevoie este actul de identitate în original.

Te așteptăm în cea mai apropiată sucursală OTP Bank din orașul tău să completezi cererea de emitere a cardului de credit.

Adeverința de venit este necesară doar în cazul în care nu ai împlinit 6 luni la actualul angajator.

Model de calcul informativ

Iată un exemplu reprezentativ al calculului unui card de credit:

DAE 26,67% p.a. a fost calculată presupunând că suma de 5.367 RON a fost acordată pe doi ani, utilizată imediat la începutul contractului și rambursată în 24 plăți lunare egale considerând dobânda anuală aplicată de 22%, rată fixă.

Important!

  • Sumele de bani depuse la ATM sau prin serviciul OTPdirekt în zilele lucrătoare după ora 17:00 și în zilele nebancare vor fi disponible în contul de card în următoarea zi lucrătoare.

Cum poți solicita cardul?

Vino la noi

Vino în sucursala OTP Bank
și hai să discutăm cea mai potrivită variantă.

Sucursale și ATM-uri

Contactează-ne telefonic

Solicită informații apelând serviciul HelpDesk
la numărul de telefon (+4021) 308 57 10.

Apelare HelpDesk

Produse similare recomandate

Card de cumpărături în rate fără dobândă

Cumpărături în rate fără griji

Vreau detalii

Card de cumpărături în 12 rate

Împlinește-ți toate dorințele!

Vreau detalii

Întrebări frecvente

Cardul este înrolat automat în sistemul 3D Secure, pentru ca tu să te poți bucura de tranzacții în siguranță.

Pentru mai multe detalii click aici.

În cazul în care ai uitat parola statică setată de tine, te rugăm să apelezi Centrul de procesare carduri ROMCARD SA, la numărul 021.402.0029 sau departamentul de Relații Clienți OTP Bank la numărul 0800 88 22 88 sau + 4021 308 57 10 apelabil și din străinătate. Parola va fi setată la valoarea inițială, adică ultimele 6 cifre din CNP-ul tău.

Da, poți solicita maximum 2 carduri de credit suplimentare atașate aceleiaşi limite de credit.

Cardul de cumpărături este un instrument de plată ce are ataşată o limită de credit în LEI oferită de către bancă în funcţie de venitul lunar net. Un avantaj al cardului de cumpărături este reprezentat de posibilitatea de a face cumpărături cu 0% dobândă fie prin programul de rate, fie prin perioada de graţie.

Descoperitul de cont (numit şi overdraft) este o facilitate pe cont, oferită de către bancă în funcţie de salariul încasat în contul respectiv, şi poate fi de maximum 6 salarii nete. Overdraft-ul poate fi acordat în LEI. În cazul overdraft-ului, poţi ataşa contului respectiv un card de debit cu care poţi efectua plăţi şi retrageri de numerar cu comisioanele şi taxele aferente cardului. Pentru aceste tranzacţii, pentru descoperitul de cont este necesar să achiţi lunar doar dobânda aferentă.

În cazul în care utilizezi cardul în altă monedă, în funcţie de valuta în care acesta este emis, se realizează conversie valutară astfel:

  1. Pentru tranzacțiile efectuate în moneda contului, Banca va debita din cont valoarea tranzacțiilor efectuate în moneda contului;
  2. Pentru tranzacțiile efectuate pe teritoriul României în altă valută decât valuta de cont, Banca va debita contul cu echivalentul operațiunii și a comisioanelor aferente. Conversia se efectuează, după caz, la cursul aplicabil intern de vânzare-cumpărare EURO/LEI la tranzacțiile cu cardul din ziua decontării, curs afișat pe siteul Băncii și în unitățile teritoriale;
  3. Pentru tranzacțiile efectuate în străinătate cu Cardul, Banca va debita contul utilizând ca monedă de referinţă EUR, după cum urmează:
    1. Schimbul valutar între moneda în care se efectuează tranzacţia şi moneda de referinţă EUR se efectuează de către organizaţia internaţională de Carduri Mastercard/ VISA la cursul său de la Data Decontării;
    2. Pentru debitarea contului în LEI, Banca utilizează Cursul de Schimb de Referință al Băncii din ziua decontării tranzacției, publicat pe pagina de internet a Băncii.

Da. Dacă doriţi să utilizaţi cardul emis de OTP Bank România la bancomatele din străinătate aparţinând OTP Group, se va percepe un comision de retragere numerar de numai 3.5 LEI / 1 EUR pe tranzacție.

Băncile membre OTP Group în Europa pot fi localizate în ţări precum: Ungaria, Slovacia, Croaţia, Bulgaria, România, Ucraina, Serbia şi Rusia.

Da, poţi efectua plăţi cu cardul tău dacă ai selectat în momentul solicitării cardului, sau ulterior prin OTPdirekt sau în sucursală, opţiunea “plăți pe internet”.

Lista tranzacţiilor şi soldul contului aferente cardului tău de cumpărături sunt disponibile în extrasul de card pe care îl primești lunar prin OTPdirekt sau prin e-mail. Totodată, poţi afla soldul contului de card la bancomatele OTP Bank, unde poți obţine şi o listă a ultimelor 5 tranzacţii efectuate.

Da, acest card poate fi utilizat în România. În momentul utilizării acestuia la bancomat, vei putea retrage numerar în LEI.

Da, poți utiliza cardul respectiv în străinătate pentru retragerea de numerar. În acest caz, vei primi valuta aferentă ţării unde te afli.

Limitele de tranzacţionare sunt limite zilnice sau lunare setate pentru cardul tău sau pentru subcardul emis pe contul tău. Acestea au valori implicite la emitere, însă pot fi modificate la cerere, fie prin OTPdirekt, fie în sucursală.

Persoanele autorizate să semneze adeverinţa de venit sunt: Directorul general, Directorul financiar, Director de resurse umane, Responsabil salarizare, Director contabilitate. Este necesar ca pe adeverinţă să se completeze şi funcţia exactă a persoanei cu drept de semnătură.

Cardul co-brand OTP-MOL este un card de cumpărături ce poate fi utilizat la orice comerciant din ţară sau străinătate. Avantajul acestui card este de a obţine puncte duble în momentul utilizării lui la benzinăriile MOL din ţară.

Pentru cardurile Multibonus, asistenţa este asigurată exclusiv de MOL România prin Serviciul Relaţii Clienţi (021) 204.85.26 sau 0800 800665 (non-stop).

Pentru cardurile de credit OTP-MOL te rugăm să contactezi OTP Bank “Call Center”: 0800 88 22 88 (08:30 - 21:00, apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) – gratuit sau OTPBank “ Serviciul Carduri” (021) 308.57.11 (non-stop)

Da. Toate cardurile emise de OTP Bank România pot fi utilizate în străinătate, indiferent dacă sunt emise în LEI sau EUR.

Persoanele ce nu au împlinit 18 ani pot obţine un card de debit Junior Plus, ataşat unui cont Junior plus. Pentru a solicita acest card, este necesar ca solicitantul să ajungă împreună cu părinţii într-o sucursală OTP Bank cu actul de identitate.

Perioada de graţie aplicabilă cardurilor de cumpărături este reprezentată prin numărul maxim de zile în care nu se percepe dobândă pentru tranzacţiile la comercianţi. De exemplu, perioada de graţie de 55 de zile se aplică pentru cumparăturile efectuate în ziua de 1 a lunii şi până pe data de 25 a lunii viitoare, ceea ce înseamnă ca până pe 25 (luna viitoare) poţi rambursa întreaga sumă utilizată la cumpărături fără a plăti dobândă.

În cazul în care nu mai ești în posesia cardului tău este necesară blocarea accesului la sumele din cont. Poți face acest lucru direct din aplicația SmartBank sau sunând la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +40 21 308 57 11 (apelabil şi din străinătate).