Internet Banking

Imaginează-ți cum ar fi să ai mai mult timp pentru tine? În ritmul agitat al zilei, pierzi timp prețios în trafic încercând să mergi să îți plătești utilitățile, impozitele și taxele, iar acolo te întâmpină cozi interminabile la ghișee. Merită să fii mereu contracronometru?

Optează pentru OTPdirekt - Internet Banking de la OTP Bank și ai toate avantajele unei sucursale, la un click distanță – rapid, comod și în deplină siguranță.

Poți economisi alegând un depozit în lei sau euro prin OTPdirekt – Internet Banking

Beneficiezi de un bonus de dobândă de 0.20% , respectiv 0.10%

Consultarea soldului și obținerea extrasului de cont sunt gratuite

Ce avantaje ai?

  • Poți economisi alegând un depozit în lei sau euro prin OTPdirekt – Internet Banking și beneficiezi de un bonus de dobândă de 0.20% , respectiv 0.10%;

  • Fie că ai nevoie să-ți plătești rata de credit la OTP Bank, fie că dorești să plătești rapid o factură sau să beneficiezi de banii de pe cardul tău și să-i administrezi cu OTPdirekt, îți oferim opțiunea de transfer online prin Magnetul de Bani;

  • Beneficiezi de siguranța serviciului și a banilor din cont prin identificarea dinamică utilizând tokenul, precum și criptare SSL;

  • Plățile pe care le faci prin intermediul OTPdirekt – Internet Banking au comisioane cu până la 50% mai mici decât cele din sucursalele OTP Bank;

  • Consultarea soldului și obținerea extrasului de cont sunt gratuite;

  • Ai acces la instrumentul de administrare a finanțelor personale MyMentor, disponibil în platforma OTPdirekt – Internet Banking.

Ce poți face prin OTPdirekt – Internet Banking?

  • Poți plăti oricând în lei sau în valută către beneficiari având conturile la orice bancă din România sau străinătate;

  • Efectuezi schimburi valutare / transferuri de sume între conturile tale;

  • Îți plătești facturile de telefonie și utilități;

  • Poți investi oricând în fonduri deschise de investiții;

  • Poți genera extrase de cont pe o perioadă de până la 12 luni;

  • Găsești informații detaliate legate de creditele și asigurările deținute, dar și de restanțe, indiferent de proveniența lor;

  • Îți poți modifica limitele de tranzacționare ale cardului și activa/dezactiva plățile pe internet ori de câte ori dorești, fără niciun cost suplimentar;

Instrumentul de administrare a finanțelor personale MyMentor

Relaxează-te și bucură-te de fiecare zi fără a sta cu grija cheltuielilor sau a sumei de pe card! Acum știi tot ce se întâmplă cu banii tăi. Îți poți monitoriza cu ușurință tranzacțiile, veniturile și cheltuielile cu ajutorul unui instrument accesibil disponibil pe platforma OTPdirekt – Internet Banking.

Utilizând MyMentor, ai acces la următoarele opțiuni:

  • Clasificarea veniturilor și cheltuielilor;

  • Managementul și divizarea tranzacțiilor în mai multe categorii;

  • Clasificarea automată a cheltuielilor efectuate prin intermediul cardurilor;

  • Vizualizarea graficelor aferente veniturilor și cheltuielilor.

Cum poți face investiții în fonduri deschise prin OTPdirekt – Internet Banking?

Este momentul să te gândești mai mult la tine și la viitor. Siguranța zilei de mâine se află în mâinile tale și în alegerile pe care le faci astăzi. Alege să te înscrii într-unul dintre fondurile de investiții administrate de OTP Asset Management România prin OTPdirekt – Internet Banking. Pentru a face acest lucru, trebuie să subscrii prima dată în fondul respectiv în sucursală. Cu această ocazie, ești de acord să contribui ulterior fără completarea formularelor la ghișeul băncii.

Asta e tot! Începând din acest moment poți contribui oricând, de oriunde, prin intermediul OTPdirekt – Internet Banking în oricare din fondurile deschise de investiții administrate de OTP Asset Management România.

Cum accesezi serviciul OTPdirekt – Internet Banking?

Contactează-ne

Completează formularul
și colegii noștri te vor contacta în scurt timp.

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în scop de marketing și profilare în acest scop de către Bancă
Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în scop de marketing și profilare în acest scop de către terți parteneri ai Băncii

Vino în sucursală

Te așteptăm pe la noi pentru
a semna un contract și a primi toate detaliile.

Sucursale și ATM-uri

Produse similare recomandate

Notificări Push sau Alerte SMS OTPdirekt

Toate informațiile de care ai nevoie, simplu și rapid.

Vreau detalii

Cont de plăți cu servicii de bază

Confort și servicii gratuite, după veniturile tale.

Vreau detalii

Întrebări frecvente

După semnarea unui contract OTPdirekt în prealabil în sucursală, accesul se efectuează astfel:

  • OTPdirekt - Internet Banking poate fi accesat pe internet la pagina dedicată www.otpdirekt.ro sau accesând website-ul băncii www.otpbank.ro, alegând una dintre cele două metode de identificare “cu card” sau “fără card”. Metoda de identificare “cu card” presupune introducerea ultimelor 10 cifre ale cardului bancar şi a codului de acces format din 3 cifre. Metoda de identificare “fără card” presupune introducerea codului de client, a utilizatorului şi a codului de acces format din 3 cifre. După introducerea datelor din primul pas de identificare, poți introduce cifrele generate de către tokenul fizic sau primite prin SMS, în cazul identificării cu token virtual, pentru a accesa toate conturile tale şi a putea efectua tranzacţii.
  • OTPdirekt - SmartBank poate fi accesat direct din aplicaţia disponibilă pentru Android/iOS sau prin accesarea site-ului mobil m.otpbank.ro, alegând una dintre cele două metode de identificare “cu card” sau “fără card”. Metoda de identificare “cu card” presupune introducerea ultimelor 10 cifre ale cardului bancar şi a codului de acces format din 3 cifre. Metoda de identificare “fără card”, presupune introducerea codului de client, a utilizatorului şi a codului de acces format din 3 cifre. După introducerea datelor din primul pas de identificare, poți introduce cifrele generate de către tokenul fizic sau primite prin SMS, în cazul identificării cu token virtual, pentru a accesa toate conturile tale şi a putea efectua tranzacţii.
  • OTPdirekt - Contact Center poate fi accesat telefonic la numerele de telefon 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la + 4021 308 57 10 (apelabil şi din străinătate). După ce ai selectat limba de conversație, alege tasta 3. Pentru a te identifica, urmează doi pași simpli: pentru primul pas, introdu ultimele 10 cifre ale cardului bancar şi codul de acces format din 3 cifre, iar la cel de-al doilea pas introdu cele 8 cifre generate de tokenul fizic sau cele 8 cifre primite prin SMS, în cazul identificării cu token virtual.

Serviciul OTPdirekt – Contact Center, Internet Banking, SmartBank şi Notificări Push/ Alerte SMS este disponibil oricărui client, persoană fizică, persoană juridică sau persoană fizică autorizată care are deschis un cont curent la OTP Bank şi care a încheiat un contract OTPdirekt.

Codul de acces poate fi modificat de câte ori este necesar. Poți să folosești această opțiune și în cazul în care consideri că actualul cod nu mai oferă nivelul de securitate dorit. La prima utilizare este obligatorie modificarea codului de acces faţă de valoarea sa implicită, astfel încât să fie cunoscut doar de tine. De asemenea, pentru a utiliza OTPdirekt - Internet Banking în condiţii de siguranţă maximă, aplicaţia îți va solicita schimbarea codului de acces o dată la 6 luni.

Da, prin OTPdirekt – Internet Banking şi Contact Center ai acces la efectuarea de plăţi şi transferuri atât în lei, cât şi în valută între conturile proprii, cât şi către alţi clienţi OTP Bank sau clienţi ai altor bănci (din ţară şi din străinătate). De asemenea, OTPdirekt – SmartBank îţi oferă posibilitatea de a efectua plăţi şi transferuri în lei intrabancare şi interbancare, precum şi în valută intrabancare.

Da, serviciul OTPdirekt este securizat. Certificatul de securitate este furnizat de către VeriSign (http://www.verisign.com), lider mondial în domeniul securităţii în internet. De asemenea, comunicaţia între staţia ta de lucru şi bancă se realizează pe un canal criptat folosind standardul SSL pe 128 de biți.

Plata facturilor către furnizorii de utilităţi este posibilă, iar meniul care va fi accesat din Internet Banking este Operaţiuni – Plăţi utilități. De asemenea, acestea pot fi accesate şi prin intermendiul SmartBank folosind meniul “Plăţi”, secțiunea „Utilități” sau apelând Contact Center.

Acest serviciu este disponibil de oriunde, atât din ţară, cât şi din străinătate, prin pagina de internet www.otpbank.ro, prin aplicaţiile native disponibile pentru Android sau iOS, precum şi prin numărul de telefon apelabil internaţional +4021/ 308.57.10.

Dacă accesul la internet este temporar indisponibil, poţi efectua aceeaşi gamă de tranzacţii pe baza aceluiaşi abonament şi prin acelaşi proces de identificare pe care îl realizezi pe pagina de internet, prin canalul nostru Contact Center (numai în cazul clienţilor ce deţin OTPdirekt, tipul A şi card bancar). Apelul tău va fi preluat de un operator specializat care va efectua operaţiunile în baza consimțământului tău. Numerele de telefon disponibile pentru accesarea Contact Center sunt:

0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România)

021/308.57.10 (disponibil şi din străinatate).

Pentru a deveni abonat al serviciului OTPdirekt, este necesar:

  • să fii client OTP Bank,
  • să semnezi un contract OTPdirekt.

Formularul este disponibil în toate sucursalele OTP Bank din ţară.

În funcţie de tipul contractului OTPdirekt ales, pot exista limite de tranzacţionare de 50.000 lei sau 10.000 EUR pe tranzacţie sau se poate să nu existe limite la tranzacţionare.

Dacă s-a blocat accesul prin introducerea greşită a codului de acces format din 3 cifre, contactează-ne la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +4021 308 57 10 (luni-vineri 8:30 – 21:00, apelabil şi din străinătate). În plus, în interfața de Internet Banking clientul beneficiază de posibilitatea de a seta întrebări de securitate astfel încât deblocarea codului de acces să poată fi posibilă și online.

O condiţie necesară rulării aplicaţiei de Internet Banking este activarea în browser a opţiunii JavaScript. Pentru a verifica/activa această opţiune, efectuează setările în funcţie de navigatorul utilizat:

  • Internet Explorer – Tools/Internet options/Security (tab)/ Custom level/ Scripting – Active/Scripting: Enable.
  • Mozilla şi Netscape – Edit/Preferences/Advanced/Scripts&Plug-ins/Enable JavaScript for Navigator.
  • Opera - Tools / Preferences / Multimedia / Enable JavaScript.

Pentru serviciul SmartBank este nevoie ca sistemul de operare al telefonului să fie minim Android 5.1 sau iOS 4.

Comunicaţia între staţia ta de lucru şi bancă se realizează pe un canal criptat folosind standardul SSL pe 128 de biţi.

Navigatoarele pe care este certificată aplicaţia de Internet Banking sunt:

  • Internet Explorer 6.0
  • Mozilla 1.7
  • Netscape 7.0
  • Opera 7.0

Rezoluţia optimă a ecranului este de cel puţin 1024 x 768 pixeli, cu o adâncime de culoare de minimum 16 biţi.

Poţi utiliza serviciul OTPdirekt pentru efectuarea de tranzacţii prin Internet Banking sau SmartBank chiar şi în weekend, procesarea acestora având loc în prima zi lucrătoare bancară. Pentru mai multe detalii, poți consulta „Programul de acceptare și termene maxime de executare” aferente Internet Banking, accesând secțiunea „Instrumente Utile” după autentificare.

Convinge-te cât de simplu și rapid este serviciul OTPdirekt! Consultă tutorialele video sau contactează-ne telefonic la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +4021 308 57 10 (apelabil şi din străinătate).

Dacă ai un card de debit ataşat contului respectiv, soldul poate fi aflat în mod gratuit fie pe pagina de internet www.otpbank.ro, fie telefonic la 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +4021 308 57 10 (apelabil şi din străinatate), fiind necesare ultimele 10 cifre ale numărului de card şi un cod de acces de 3 cifre. De asemenea îți poți activa serviciul de Notificări Push / Alerte SMS și vei fi în permanență la curent cu situația contului tău.

Pentru obţinerea documentului justificativ în urma efectuării de operaţiuni prin canalele OTPdirekt se poate verifica efectuarea respectivelor tranzacţii în extrasul de cont disponibil în OTPdirekt – Internet Banking, meniul Extrase și Dovezi de plată. Pentru plăţile în valută există obligativitatea aducerii de către client a Dispoziţiei de Plată Externă/ Cererii de plată în termen de 10 zile, în dublu exemplar. Unul dintre exemplare, cu semnătura angajatului bancar şi ştampila băncii, rămâne la client, iar celălalt la sucursală.

Pentru utilizarea acestuia nu este necesară instalarea unui program pe calculatorul personal. Este suficient să intri pe pagina de internet a OTP Bank, www.otpbank.ro, şi să urmezi paşii de identificare. Dispozitivul token fizic se utilizează prin apăsarea butonului de pe faţa acestuia, fiind automat generat codul unic aferent; în cazul token-ului virtual, codul unic se transmite printr-un SMS pe numărul de telefon mobil precizat la semnarea contractului OTPdirekt.

Prin intermediul acestui serviciu ai acces la trei canale de utilizare: Contact Center, Internet Banking şi SmartBank. Prin Contact Center şi Internet Banking vei avea acces la toate conturile tale curente în lei şi în valută, conturile de economii, depozitele, conturile aferente pentru carduri de credit, informaţii privind creditele în derulare la OTP Bank. Prin SmartBank poţi accesa conturile curente deschise în lei sau în valută, depozitele sau informaţii privind soldul conturilor de economii.

Pentru a verifica dacă plata a fost efectuată, în ecranul principal, dacă plata respectivă reprezintă una dintre ultimele 10 tranzacţii efectuate, sau în meniul Conturi – Istoric operațiuni.

Se apropie data scadentă de plată a facturii la telefon și timpul e prea scurt pentru a merge să o achiți? Totul e mai simplu atunci când te poți baza pe un serviciu de încredere. Tot ce trebuie să faci este să accesezi în aplicația OTPdirekt – Internet Banking meniul Operațiuni. Alege Plăți domestice / Transferuri și din lista derulantă de la Alege beneficiar selectează Plată Telekom Romania Communications S.A.

Completează câmpurile astfel:

Suma: suma de plată înscrisă pe factură;

Număr ordin de plată: numărul alocat de tine ordinului de plată în vederea efectuării plății facturii;

Nume și prenume titular factură: numele și prenumele abonatului Telekom Romania Communications S.A. pentru care s-a emis factura;

Număr telefon factură: numărul de telefon al titularului de factură (va fi precedat de prefix);

Cod facturare (cod abonat): codul de facturare înscris pe factură.

Obiectul plății:

  • Dacă plata este aferentă facturii curente, atunci selectează opțiunea Factură;
  • Dacă plata reprezintă taxa de instalare a serviciului, atunci selectează opțiunea Taxă instalare;
  • Dacă plata este aferentă rezilierii contractului încheiat cu Telekom Romania Communications S.A., atunci selectează opțiunea Cont final;
  • Dacă dorești să efectuezi o plată către contul Telekom Romania Communications S.A. anterior emiterii facturii curente, atunci selectează opțiunea Plată anticipată;

Data scadentă: data scadentă înscrisă pe factură.

Scadențarul oferă informații detaliate despre valoarea comisioanelor, a comisioanelor rescadențate, a dobânzii rescadențate datorate băncii conform contractului de credit. Aceste informații se regăsesc în documentul generat prin apăsarea butonului Generare Scadențar. Descărcarea scadențarului se poate face doar din OTPdirekt – Internet Banking.