Noua metodă de login disponibilă din 19 decembrie
Acces ușor, rapid, oricând şi de oriunde
Utilizatorul poate fi personalizat
Ce înseamnă #BankingMaiRelaxat? Ai acces rapid și în siguranță, oricând şi de oriunde, la servicii bancare de calitate. Din 19 decembrie 2022, te poți autentifica şi mai ușor în aplicațiile de internet şi mobile banking de la OTP Bank.
În OTPdirekt şi în SmartBank ai nevoie doar de Utilizator și parolă. Intri în meniul Profilul tău, secțiunea Setări, îți alegi Utilizatorul, alegi o parolă ușor de reținut și te bucuri de toate beneficiile digital banking. Poți încerca apoi și conectarea prin amprentă digitală sau prin recunoaștere facială. Îți recomandăm această metodă de autentificare prin biometrie.
Cum te autentifici în OTPdirekt şi SmartBank? Simplu.
Nu ai reușit să setezi Utilizatorul până la data de 19 decembrie? Rămâi relaxat. Accesează în continuare aplicația folosind:
Ultimele 10 cifre de pe Card;
Exemplu: 7700039653sau
Codul de client şi Utilizatorul.
Exemplu: 1259333|utilizator
Se scriu fără spațiu între ele și cu simbolul "|" (bară dreaptă verticală)Și mai ai un motiv de relaxare: dacă nu îţi aminteşti datele de autentificare, le poți recupera din pagina de autentificare a aplicației de internet banking (OTPdirekt) sau a aplicației de mobile banking (SmartBank).
Încă nu eşti pregătit pentru schimbare?
Ne-am gândit și la această variantă, asa ca datele tale actuale de autentificare vor mai fi valabile şi după 19 decembrie 2022 pentru a experimenta schimbarea în propriul tău ritm.
Întrebări frecvente
Cum aflu ce utilizator am?
Accesează „Ai uitat utilizatorul” din pagina de autentificare a aplicatiei. Utilizatorul va fi trimis prin SMS la numărul de telefon înregistrat pentru serviciul OTPdirekt după ce introduci ultimele 6 caractere din CNP / NIF și numărul de telefon.
Cum aflu ce parola am?
Accesează „Ai uitat parola” din pagina de autentificare a aplicației de internet banking (OTPdirekt) sau a aplicației de mobile banking (SmartBank). Introdu Utilizatorul și ultimele 6 caractere din CNP / NIF, alege-ți o nouă parolă și confirmă schimbarea cu ajutorului token-ului fizic sau virtual (SMS).
Pot să mă autentific cu vechile date de contact?
Dacă nu ai Utilizatorul setat prin intermediul aplicației de internet banking (OTPdirekt) sau a aplicației de mobile banking (SmartBank), fii fără griji. Te poți conecta utilizând ultimele 10 cifre ale cardului (exemplu: 7700039653) sau Codul de client urmat de utilizator (exemplu: 1259333|utilizator). Fii atent insa la simbolul bara dreapta verticala care trebuie folosit intre Cod client si Utilizator.
Indiferent de modul de autentificare pe care l-ai ales, parola ta rămâne neschimbată.
Cum îmi actualizez aplicația pentru a beneficia de noua metodă de autentificare?
Aplicația SmartBank se actualizează doar din magazinele oficiale (AppStore, Magazin Play) în funcție de sistemul de operare al telefonului.
Pot să amân alegerea noului utilizator?
Nu este obligatoriu să-ți setezi un utilizator prin intermediul aplicației de internet banking (OTPdirekt) sau a aplicației de mobile banking (SmartBank). Totuși, pentru un plus de securitate, îți recomandăm alegerea unui utilizator.
Tutorial SmartBank
Noua metoda de autentificare în SmartBank